in

Čínský hráč League of Legends v reklamě Nike

Nike, významná americká firma vyrábějící převážně sportovní oblečení, odhalila ve čtvrtek svou novou kampaň, ve které představuje League of Legends hvězdu Jiana „Uzi“ ZihaoJedná se o první dotek společnosti Nike s esportem vůbec.

 

Hráč týmu Royal Never Give Up byl v kampani společně s čínským hercem Bai Jingtingem nebo americkou basketbalovou hvězdou Jamesem LeBronem. Každá z těchto celebrit na reklamě vystupuje se sportovním černým tričkem, který nese text „Dribble &“ a následně prázdným místem, který je například vyplněn „Carry“ pro Uziho.

 

 

Zapojení Uziho do kampaně znamená poprvé, kdy profesionální hráč League of Legends někdy spolupracoval s oblíbenou společností sportovního oblečení.

 

Společnosti se sportovními oděvy začínají investovat do esportů čím dál tím více. V září tohoto roku společnost Champion oznámila partnerství s týmem Dignitas. K-Swiss má partnetství s Immortals a veleznámá firma New Balance koupila sponzorství v F1 New Balance Esports Pro Series 2018. Partnerství takto velkých značek má za výsledek velký přísun peněz do esportové scény.

Samotný tým RNG bojuje na Worlds a již dnes bude hrát s G2 Esports.

 

Zdroje: dotesports.com, dbltap.com

 Jiří

Jiří Sedláček

Článek napsal Jiří Sedláček

Zakladatel EsportsMagazin.cz, fanoušek esportu, VR, blockchainu a kryptoměn.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahrávám…

0

Zanech zde svůj názor