Nike, významná americká firma vyrábějící převážně sportovní oblečení, odhalila ve čtvrtek svou novou kampaň, ve které představuje League of Legends hvězdu Jiana „Uzi“ Zihao. Jedná se o první dotek společnosti Nike s esportem vůbec.
Hráč týmu Royal Never Give Up byl v kampani společně s čínským hercem Bai Jingtingem nebo americkou basketbalovou hvězdou Jamesem LeBronem. Každá z těchto celebrit na reklamě vystupuje se sportovním černým tričkem, který nese text „Dribble &“ a následně prázdným místem, který je například vyplněn „Carry“ pro Uziho.
Amazing to see Nike collaborating with Uzi for their ‘Dribble &’ campaign w/ @KingJames.
Excited to hear more about it.https://t.co/Q1izQIEfhO pic.twitter.com/uGU19wpuul
— Barento (@Razleplasm) 17. října 2018
Zapojení Uziho do kampaně znamená poprvé, kdy profesionální hráč League of Legends někdy spolupracoval s oblíbenou společností sportovního oblečení.
Společnosti se sportovními oděvy začínají investovat do esportů čím dál tím více. V září tohoto roku společnost Champion oznámila partnerství s týmem Dignitas. K-Swiss má partnetství s Immortals a veleznámá firma New Balance koupila sponzorství v F1 New Balance Esports Pro Series 2018. Partnerství takto velkých značek má za výsledek velký přísun peněz do esportové scény.
Samotný tým RNG bojuje na Worlds a již dnes bude hrát s G2 Esports.
Zdroje: dotesports.com, dbltap.com
Jiří
Zanech zde svůj názor