KFC je jedním z nejpopulárnějších řetězců rychlého občerstvení v Číně.
Vyprážené kuře všude, kde se podíváme – čínský tým League of Legends, Royal Never Give Up, tento týden oznámil sponzorskou smlouvu s řetězcem rychlého občerstvení KFC.
Společnost RNG zveřejnila oznámení na čínském webu Weibo spolu s naprosto epickou propagační grafikou.
Esports Observer také informoval, že smlouva je sjednaná na jeden rok.
KFC není jediná společnost, která tým RNG sponzoruje. Mezi další společnosti patří například Mercedes-Benz, Lynx nebo Logitech.
Dle výzkumu Millward Brown, je společnost KFC nejsilnější značkou v Číně od roku 2013. Restaurace je v zemi nadále oblíbená s údajným tržním podílem 11,6 procent (do roku 2016, Euromonitor International). Kupříkladu McDonald’s má “pouhých 5,6 podílu na trhu (dle Business Insider). Síť KFC má v Číně více než 5 000 restaurací.
O spojení KFC a herního průmyslu jsme již mohli slyšet v roce 2015, kdy se spojila s Riot Games a společně přinesli tématické restaurace do Číny.
Partnerství mezi restauracemi a esport průmyslu se objevuje čím dál tím častěji. V červnu společnost Riot Games rovněž oznámila, že je sponzorem francouzské lodi Jersey Mike.
Zdroje: dotesports.com
Jiří
Zanech zde svůj názor