Rok 2019 byl pro herní průmysl z hlediska reklamy obrovským a zároveň podivným obdobím. Ale po objektivním pohledu na čísla na konci roku se zdá, že rok 2019 byl pro Nintendo dalším úspěšným rokem.
Televizní reklamu Nintendo upřednostňovalo v posledních dvou letech jako způsob, jak podpořit prodej her a konzolí v USA. Tohoto trendu se společnost držela již od roku 2018. V roce 2019 utratilo Nintendo přes 1 miliardu českých korun pouze v USA, dle technologického webu VentureBeat.

I přesto, že společnosti jako Microsoft (Xbox One) a Sony (Playstation 4) utratily mnohem více do svých televizních reklam, Nintendo si nevedl vůbec špatně a vygeneroval zhruba 3,07 miliard zobrazení svých reklam.
S vydáním her jako Super Mario Maker 2 a Fire Emblem: Three Houses měl Nintendo dominantní léto co se zobrazení reklam týče. Podzim a zimu měl na starosti herní titul Pokémon Sword a Shield.
Boj velikánů mezi Microsoft a Sony stále panuje, ovšem Nintendo jim po malých krůčcích šlape na paty.
Zanech zde svůj názor