„Pro každou společnost, která se snaží zasáhnout generaci Z a publikum mileniálů, je streaming a esport obrovskou příležitostí,“ řekl Robert Cross, mediální ředitel Nissan North America, Inc. „Jsme přesvědčeni, že toto partnerství představuje nový přístup, jak se propojit s miliony fanoušků prostřednictvím jejich oblíbených hráčů.“
FaZe Clan sídlí v Hollywood Hills a je nejprodávanějším esportovým týmem na světě. Tým soutěží v konkurenčních titulech, jako je Call of Duty, Counter-Strike: Global Offensive, FIFA, Fortnite Battle Royale, Battlegrounds a dalších. FaZe Clan je také znám pro značku tzv. životního stylu, kterou vybudoval prostřednictvím svého merche a osobností, které streamují na Twitchi a YouTube.
Please join us in welcoming the @NissanUSA family as FaZe Clan’s newest sponsor, for 2019 & beyond!#NissanEsports x #FaZeUp pic.twitter.com/yTGvuKwr0L
— FaZe Clan (@FaZeClan) 21. března 2019
„Jsme nadšeni, že máme inovativní automobilovou společnost, jako je Nissan za našeho sponzora a partnera značky,“ řekl Lee Trink, generální ředitel společnosti FaZe Clan.
„Je to čest pro OpTic představit Nissan esportovému světu,“ uvedl Ryan Musselman, prezident OpTic Gaming. „Společnost Nissan inovuje od třicátých let a věříme, že přechod na naši technicky zdatnou základnu fanoušků přispěje k tomu, že Nissan bude pokračovat ve své historii zlepšování životů majitelů vozidel prostřednictvím jejich jedinečného přístupu technologické integrace.“
Please help us give a warm welcome to our newest partner, @NissanUSA.
This landmark partnership is a tribute to the power of the #Greenwall! #NissanEsports pic.twitter.com/qiYsZIRC7E
— OpTic Gaming™ (@OpTicGaming) 21. března 2019
V rámci dohody se logo Nissan hrdě objeví na dresech obou týmů FaZe Clan a OpTic Gaming. Členové jednotlivých týmů budou mít navíc přístup k vozidlům Nissan. Mezi vozidla budou patřit Nissan Armada, Altima, Kicks a celoelektrický Nissan LEAF.
Zdroje: NissanNews.com
Zanech zde svůj názor