in ,

Sponzorovanými streamy si samotní streameři mohou přijít až na milion korun za hodinu

Milionu však dosáhnou jen ti nejúspěšnější.

Zpráva uvadí, že průměrná výše částky, kterou dosahují ti nejúspěšnější streameři, se pohybuje od 500 000 Kč až do jednoho milionu.

Většina, ne-li všichni streameři, umožní své komunitě vědět, kdy se jedná o sponzorovaný stream. Ve většině případů se objeví štítek #AD v názvu streamu, tweetu nebo využijí jiného způsobu. Bez ohledu na výši částky se zdá, že se to společnostem rozhodně vyplácí a streameři jsou konzistentními formami propagace mířenou na přesnou demografickou skupinu, kterou chtějí společnosti zasáhnout.

Pokimane

Streameři jsou tak silní influenceři, že fanoušci při testování nových her od jejich oblíbených streamerů mají pocit, že to musí hrát taky. A na to právě společnosti, jako je třeba EA spoléhá. Právě EA si u hry Apex Legends drží streamery jako nezbytný marketingový nástroj.

Nejenom EA využívá streamery. Například Ubisoft nebo Take-Two Interactive se již zavázaly k použití této metody marketingu pro jejich nadcházející produkty.

Jiří Sedláček

Článek napsal Jiří Sedláček

Zakladatel EsportsMagazin.cz, fanoušek esportu, VR, blockchainu a kryptoměn.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahrávám…

0

Zanech zde svůj názor