Tento víkend se v Berlíně hraje turnaj s názvem HomeStory Cup XX, který organizuje TakeTV a kde se utkávají někteří z nejlepších světových profesionálů hry Starcraft II. Turnaj nabídl prize pool ve výši $25K USD, ale CEO Shopify Tobias Lutke se rozhodl, že toto číslo prostě není dost vysoké. Jednoduše ho zdvojnásobil na čásktu $50K USD.
I just realized that my favourite Starcraft tournament is this weekend near Berlin. I love Starcraft and esports – so I’ll double the prize pool to 50k. Tune in at https://t.co/Oi40n6NMJ4 this weekend to watch some amazing matches. (also, organizers, please contact me 😂)
— Tobi Lutke 🌳🌲 (@tobi) November 21, 2019
Náklonost Tobiho k StarCraftu se objevila již minulý měsíc, kdy nabídl bývalému profesionálnímu hráči Ryooovi “SeleCT“ Kyung Hyunovi stáž v jeho společnosti.
Oba tyto tweety ukazují, jak je esport jedinečnou příležitostí pro značky všeho druhu. Mnoho fanoušků si stále pamatuje dobu, kdy se turnaje konaly v tělocvičně na střední škole a byly financovány pouze vášní a vlastním potem. Tito fanoušci chápou důležitost peněžní podpory od značek, ale také ocení, když je jejich oblíbená hra uznávaná.

Zatímco se Lutkeovy tweety pravděpodobně zrodily z opravdové lásky ke hře, jeho společnosti se dostane pozitivní image značky vštěpenou do myslí fanoušků StarCraft po celém světě.
Zanech zde svůj názor